.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در پاسخ به افکار عمومی ؛
رئیس شورا : اخبار مربوط به استیضاح شهردار ساری صحت ندارد
شمال نیوز : مسعود مدینه گفت :موضوعی به نام استیضاح به هیچ عنوان در دستور کار شورا نبوده است و من با تاکید اعلام می کنم اگر چنین اخباری در رسانه ها منتشر شده، بنده بعنوان رئیس شورای اسلامی شهر ساری که مرجع رسیدگی به این موضوع است ،آن را قاطعانه تکذیب می کنم.....
رئیس شورا :  اخبار مربوط به استیضاح شهردار ساری صحت ندارد

شمال نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر ساری اخبار منتشره در رسانه ها از سی و پنجمین جلسه رسمی این نهاد مبنی بر طرح استیضاح شهردار ساری را تکذیب کرد.

به گزارش شمال نیوز ، ،سید مسعود مدینه در تشریح این خبر گفت: در این جلسه از کلمه استیضاح استفاده شد که ضرورت دارد بنده توضیحاتی را در این خصوص بیان کنم.

وی افزود: استیضاح یک فرآیند و روال مشخص قانونی دارد و باید بر اساس آن عمل کرد در شرایط کنونی جامعه ،اینکه بدون انجام تشریفات قانونی این کلمه به کار برده شود، جز متزلزل نمودن جایگاه شهرداری در نزد شهروندان چیز دیگری در بر ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه همه اعضای شورا بر این باورند که کارها باید بر اساس ضوابط قانونی پیش برود، ادامه داد: موضوعی به نام استیضاح به هیچ عنوان در دستور کار شورا نبوده است و من با تاکید اعلام می کنم اگر چنین اخباری در رسانه ها منتشر شده، بنده بعنوان رئیس شورای اسلامی شهر ساری که مرجع رسیدگی به این موضوع است ،آن را قاطعانه تکذیب می کنم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.